The Owner

My photo
For Those Who Hate Me: I Was Born To Express Not To Impress!

Wednesday, August 31, 2011

1 2 3 testing testing

Assalamualaikum! pheww...lama tak update blog. Seingat aku sepanjang bulan posa macam takdak entry aku..kalau ada pun, 5-6 baris paling kurang..kihkihkih..eh lupa, Selamat Hari Raya Aidilfitri!! :)

     Currently aku kat kampung di Sungai Petani, Kedah, tempat aku dilahirkan.. :) cerita pasal raya tahun ni, tak la semeriah dari tahun2 yg lepas..bagi aku, raya tahun ni disambut dengan ala kadar, cukup dengan adanya mak ayah..pagi2 lagi mak aku gerak bangun tidoq tapi Ya Allah liatnya nak bangun memandangkan semalam aku bertungkus lumus menyiapkan kuih raya sampai pukoi 3.30 pagi dengan kakak aku yg sedang memboyot..heheheh..tapi aku gagah bangun jugak la, dah la raya setahun sekali, solat raya pun aku jarang pi sebab selama aku besaq ni, tiap kali raya ja bendera jepun berkibaq..tahun ni Alhamdulillah jepun kalah awai..so, aku boleh pi masjid.. 

mengikut planning asal, mak ayah aku memang takmau balik kedah sebab  kemungkinan besaq next year kami sekeluarga dah berpindah balik ke kedah..jadi, mak aku nak raya di kl la..macam mana aku boleh terbalik kampung ni, sebab ayah aku beria ajak aku balik kampung tengok rumah kami yg baru nak renovate..that's why la aku boleh terbalik kampung, bukan terbalik kuang aa... :) ni pun tak lama aku balik sini, 2 malam ja..nak dok lama2 sini banyak memori la pulak.. :( malam ni tidoq kt umah arwah tok aku, esok malam may be di umah kakak 1st aku..then pagi khamis move balik kl.. 

ok sekarang aku sangat bosan sebab takdak kawan nak merapu meraban..yala, balik dengan ayah ja..nak sembang apa sangat la dengan ayah..tak boleh menjoyah macam kita menjoyah dengan mak, kann?? hahahah..rindu mak la pulak (cihh tiba2 jadi gatai manja tua)... :)  nak berkhidmat pesanan ringkas pun boipren tak layan..apa la punya sedih..huhu.. huarggghhhhhh..!! ngantoksnyaa..tapi mee goreng mamak yg aku pesan kat ayah tadi tak balik mai lagi..satgi dan aku lena, aku malaih nak bangun makan dah..hahaha..
jadi, terpaksa la aku tahan mata aku dari terlelap..boleh ka ha nak letak lidi kt mata takmau bagi terpejam?? :p gudnait eberiwann!! 





No comments:

Post a Comment