The Owner

My photo
For Those Who Hate Me: I Was Born To Express Not To Impress!

Saturday, July 2, 2011

bingkisan untuk engkau..

hey engkau..engkau yang meninggalkan aku..aku susah nak lupa kau bodoh..sangat susah..apa kau tahu tentang perasaan aku? takk..kau tak tahu apa2..kau tak tahu memang aku sayangkan kau..kau tak tahu siang malam aku fikirkan kau selama 10 tahun 11 bulan 10 hari, hanya kau dalam fikiran aku..kau tak tahu bukan?? apa yang kau tahu? yaa..kau cuma tahu memikirkan hal-hal negatif tentang aku..itu yang kau tahu..apa lagi yang kau tahu? ouh..kau hanya tahu menganggap aku ini membebankan kau bukan? aku ini membawa masalah pada kau bukan? aku ini yang selalu mendesak supaya kau cepat melamar aku bukan? aku ini yang selalu mementingkan diri sendiri..aku ini yang susah menolong kau di kala kau kesusahan..aku itu, aku ini, semua aku..!!

hey engkau! kau tahu sehingga ke hari ini, jam ini, minit ini, saat ini, aku masih teringatkan kau la bodoh!!!! tapi kau mesti ingat! ingatan itu hanyalah datang berselang-seli di celah-celah kesibukan aku..apa kau tahu?? apa orang lain tahu?? apa yang ada dalam hati aku tak siapa pun tahu.. kenapa begitu?? kau nak tahu kenapa? sebab kau tinggalkan luka dalam hati aku..kau calarkan sedikit demi sedikit sehingga timbulnya luka bernanah dalam hati aku..
kau tak tahu bukan??

hey engkau! aku sayang kau lagi la gila!!! kau gila ke apa, anggap aku tak sayang kau haa?? ouh aku sebenarnya yang gila..gila membazirkan kasih sayang aku hanya untuk kau!! sayangnya kau tak dapat melihat kegilaan aku itu..sungguh aku sedih, terkilan, menyesal dengan kau..kau tak tahu bukan??

hey engkau! kau nak tahu kenapa aku susah nak lupa kau?? betul kau nak tahu? sebab sebelum ini aku menganggap kau sebagai dewa dalam hati aku..kau yang terbaik untuk aku..kau yang paling berharga dalam hidup aku..kau lah satu2nya yang memahami aku..walaupun kadang-kadang kau tidak memahami aku, aku tetap menganggap hanya kau yang memahami aku..hanya kau dalam ingatan aku la bodoh!!! apa kau ingat memori aku macam hard disk? yang boleh senang-senang delete pastu masuk dalam recycle bin pastu emptykan dia..macam tu ke kau anggap aku??? kau tak tahu isi hati aku..kau tak nampak isi hati aku..kau tak tahu bukan??

hey engkau! kau nak tahu kenapa aku sangat cool sekarang? yaa..sebab sudah acap kali kau yang ingin memutuskan hubungan ini, dan setiap kali kau ingin begitu, aku merayu melutut dengan kau..aku merayu seperti bayi yang ingin didodoikan dengan penuh kasih sayang..kau tak nampak lagi ke betapa aku sayangkan hubungan ni?? betapa aku sayangkan kau?? yeahh aku cool sebab hati aku sekarang bukan lagi hati yang dulunya lembut, yang senang ditusuk-tusuk dengan duri, yang senang untuk kau kunyah-kunyah, yang senang kau ambil dan buang macam tu saja..kau salah kali ni..kau salah menganggap aku begitu..sebab aku takkan lagi merayu pada kau biarpun aku sangat sayangkan kau bodoh!!!!!! tapi kau tak tahu bukan??

hey engkau! tergamaknya hati kau dalam menilai aku dan keluarga aku..terkilan sungguh aku terkilan..aku tak bagitahu apa yang kau cakap tu pada sesiapa pun melainkan dua org..ya 2 orang yang aku selalu kongsi cerita pasal kau..2 orang yang betul-betul tahu yang aku betul-betul sayangkan kau! 2 orang yang menyampah bila selalu mendengar hanya nama kau yang keluar dari mulut aku dulu..mesti kau tahu siapa bukan?? kau tahu 2 org itu adalah pipah dan kak sue..ya kan?? kau nak tahu aku kuat dengan adanya mereka2 ini..aku tahu mereka2 ini marah dengan aku kalau aku masih lagi sayangkan kau tapi kau nak tahu, walaupun begitu; mereka takkan meluahkan yang mereka tidak suka depan2 aku..sungguh mereka begitu sayangkan aku..kau tak tahu bukan??

hey engkau! walaupun hati aku keras begini, walaupun aku terpaksa berlagak seperti tiada apa-apa yang terjadi, walau aku ada pengganti engkau sekali pun, jauh di sudut hati aku, aku berusaha untuk lupakan kau la gila!!! betul aku sedang mencuba..aku kuatkan hati aku supaya tak membalas kiriman sms kau..aku kuatkan hati aku supaya tak mengirimkan sms pada kau..aku kuatkan hati aku menghadap barang-barang kenangan kita..kau suruh aku buang bukan?? aku takkan buang sehingga aku betul2 dapat lupakan kau..kau nak tahu apa yang aku buat sekarang? aku simpan barang2 yang kau bagi di suatu tempat..aku kuatkan hati aku supaya tak membawa lagi teddy bear pink yang sangat aku sayang, yang aku tak pernah tinggalkan walaupun sekejap, yang hanya itu yang aku usung ke sana ke sini sebagai pengganti kau, yang hanya itu yang aku ada untuk melepaskan rindu aku pada kau, yang hanya itu aku ada untuk menangis ketika aku bersedih disebabkan kau!! kau tak tahu bukan??

hey engkau..tolong aku..aku nak lupakan kau..boleh tak kau tolong pegi main jauh2 dari fikiran aku??

No comments:

Post a Comment