The Owner

My photo
For Those Who Hate Me: I Was Born To Express Not To Impress!

Monday, July 18, 2011

sehari suntuk kerja..

Morning to u bloggy! pukoi 7 dah bangun..terawal pulak bangun hari ni..padahal semalam sampai dari site jam 12.30pm..wahhh bayangkan aku mengeras dalam kereta tak hengattt..balik opis pulak Mr.E dah tidoq..huahua kena tepon dia dah dok ketuk2 tak jaga..sori Mr.E.. :p terus tepon mak bagitau dah sampai (kalau dak, risau mak aji tu, hehe).. pastu terus on FB..on sahaja then terus p mandi..gatal 1 badan gara2 tak bertukar baju seharian (ce bayangkan kegatalan tu..) aku pi site di Pitas semalam, awal pagi lagi dah move..jauhnyaa melemau badan dalam keta.. 

aku dengan sign board sekolah (tapi ni picture minggu lepas..hehe)
Perjalanan nak ke sana mengambil masa 4 jam la dari telupid..tu pun sebab yang mengdrive semalam bawak laju tak hengat..tibai 140-160..memang la 4 jam..huhu.. actually aku taktau nak kata sekolah ni dalam hutan ka macam mana sebab nak sampai ke sini, kena lalu macam2 tempat..1st skali perkampungan orang, pastu kelapa sawit, ladang getah, hutan, bakau sikit pastu last skaliiii sampai sekolah tepi laut..ha tolong describe sat..hahaha..apa2 pun bagi aku, ni sekolah yg viewnya paling cantik antara semua sekolah pedalaman yg aku penah masuk.. :)

ni bakau yg dimaksudkan..

Pic hutan bakau ja aku snap sebab yg lain dah malas nak snap sebab selalu sangat tengok sawit, hutan..ha pokok getah ja aku tak snap..takdan, pengdrive semalam drive laju..hee..jalan yg aku lalu ni boleh putus kalau air naik..tengok kat pic tu, air laju kan?? 

haaa ni view kat sekolah tu..cantik kann.. :)


kalau aku ada DSLR boleh la ambik pic lawa2 sikit..hahaha taktau nak ambik dari view mana jadi aku cari yg ada pokok nyoq ja baru nampak macam kat laut..huahua..tapi cuaca dia takyah cakap la..panas mak aiii....hitam balik muka i yg baru nak putih balik nii..adeh laaa...


aku menyibuk nak cat jugak sebab bosan tahap kambing hilang anak..


lagi2 menyibuk sampai workers tu lari pi buat keja lain..hahaha


siap2 nak balik..tengok dah gelap.. :(

time senja ni santekk... :)

bersama mereka semalam..

lepas snap picture kenangan untuk depa ni, kami pun move balik..jauhhhhhh...pukoi 7 malam move, sampai telupid pukoi 12.30.. yg ni lama sebab pengdrive yg ni drive dengan kadar normal, lagian pula kereta sarat dengan barang jadi tak boleh nak speed laju.. :) keluar ja dari gravel aku terus tertidoq tapi tak lama laa.. pastu bangun melayan lagu.. :) sangat letih semalam ok..sehari suntuk bekerja..fuuhhh...ok sekarang nak packing barang2 semua, Mr E cakap nak move awai pi Kundasang sebab dia nak singgah Ranau beli seluaq untuk course esok..aku ada course selama 3 hari..huhu travel lagi..letih tapi seronok walaupun sehari suntuk bekerja.. :)

No comments:

Post a Comment